Har du en fråga eller vill du komma i kontakt med oss?

Fyll i namn, e-post och telefonnummer nedan så kontaktar vi dig.

Tack för ditt mail!

Vi har mottagit det och svarar så snart vi kan.

Träning på Knivsta

På WE vill vi att alla ska känna sig välkomna att träna oavsett vem du är, vad du tränar eller hur du tränar. Därför har vi ett gruppträningsutbud som passar alla åldrar och nivåer. Är du ute efter ett individanpassat träningsupplägg för just dig har vi personliga tränare som kan hjälpa dig att uppnå dina målsättningar. Skulle du råka ut för en skada har vi, förutom personliga tränare, även kiropraktor och massageterapeuter som i samråd med dig kan utforma rehabiliteringsträning.

Gruppträning

Med ett varierat utbud av egna och externa konceptuella klasser vågar vi lova att vi erbjuder något för alla. Vi utvärderar kontinuerligt vårt utbud och är lyhörda när det kommer till vad våra medlemmar vill ha.

WE Cykel 30/45/55

Ett pass med fokus på kondition och uthållighet till peppande musik. Svettigt och energigivande cykelpass med varierande intensitet och passupplägg.

WE Circle 45/55

En intervallklass i grupp med olika stationsövningar som utvecklar rörlighet, balans, styrka samt kondition. Ett riktigt svettigt, jobbigt och roligt pass!

WE Circle Gym 45

Intervallträning i grupp med olika stationsövningar som utvecklar din rörlighet, balans, styrka samt kondition. Här håller vi till ute i gymmet. Ett riktigt svettigt, jobbigt och roligt pass.

WE Power 45

Ett pass där kroppen används som den helhet den är. Här varvas styrka och stabilitetsövningar för hela kroppen som toppas med konditionsmoment och avslutas med härliga rörlighetsövningar. Redskap som hantlar, viktplattor, stepbräda samt matta används varierat.

Step 50

Ett konditionspass med stegkombinationer på stepbrädan. Rolig och fartfylld träning.

BODYPUMP™ 45/55

Les Mills BODYPUMP™ är styrketräning där du använder viktplattor och skivstång till musik. Ett förkoreograferat koncept som finns över hela världen.

Muskel 50

Ett pass med fokus på styrka och balans. Skivstänger och fria vikter används för att träna igenom hela kroppen och utveckla deltagarna fysiskt.

WE Core 30

Ett pass med fokus på att stabilisera och stärka hela bålen, det vill säga både mage, höfter, säte och rygg.

Pilates Boll 55

Pilates boll är en funktionell träningsform. Vi arbetar med pilatesbollen som redskap under hela passet och fokus är styrka, rörlighet, balans och ett inre lugn.

Soma Move 45

En holistisk fysträning som är atletisk men ändå mjuk. Här används kroppen som motstånd och underlaget som redskap. Hela passet är ett oavbrutet flöde av olika rörelsemönster där både styrka, kondition, rörlighet, stabilitet samt balans tränas.

YinYoga 60

Yin står för mjukhet, svalka, lugn och den kvinnliga energin. Här stannar vi i varje position mellan 1 och 3 minuter. Fokus ligger på att stretcha bindväven genom avslappning. Passet avslutas med 5-10 minuter Savasana (avslappning).

Zumba 55

En het dansklass som karaktäriseras av latinamerikanska rytmer och rörelseglädje. Enkel och rolig koreografi som gör att passet passar alla.

Afrodans 45

Inspiration från afrikanska rytmer blandat med rörelseglädje karaktäriserar denna dansklass. Enkel och rolig koreografi gör att det blir lätt att hänga med.

Seniorklasser 45/60

55+träning – Ett pass som fokuserar på att stärka upp en funktionell kropp med styrke-, stabilitets- och balansövningar.

Senior Circle – Ett cirkelpass där övningarna är anpassade för seniorer. Fokus ligger på både styrka, kondition, stabilitet och balans.

Personlig träning

Det är inte alltid självklart att veta vad eller hur man bör träna för att uppnå uppsatta mål eller önskat resultat. På WE har vi personliga tränare som brinner för att vägleda dig i din träning och hjälpa dig att nå dit du vill.

WEs Personliga tränare

no_person_woman.jpg.jpeg

Anna-Lena Eriksson

PT och instruktör

anna-lena@weknivsta.se 070-308 0923
Som personlig tränare vill jag ge dig upplevelsen av att träning och hälsa handlar om många olika saker, utifrån ett helhetsperspektiv, där träningen är en viktig del. Jag vill att du ska bli inspirerad, motiverad, få mer kunskap. Jag skapar personliga träningsprogram som är gjorda för just dig och dina mål. Välkommen att boka tid!

Som gruppträningsinstruktör kan du träffa mig på många olika pass ex; muskelpass, yoga, tabata, KUDOS, +55. Gemensamt för mig och mina pass är att jag vill ge dig upplevelsen och känslan av möjligheter oavsett vilket pass du träffar mig på
no_person_woman.jpg.jpeg

Ildiko Lundmark

PT och instruktör

teleki.lundmark@gmail.com
Jag har tränat hela mitt liv och brinner för friskvård och hälsa och älskar att förmedla allt det där goda träningen kan göra.
Funktionell träning, Yoga, Balans och Core är några av de träningsformer jag brinner lite extra för då de gör mycket för en härligare vardag.
För mig är friskvård och välmående mer än bara träning och jag tilltalas av det helhetsperspektiv som WE kan erbjuda. I min roll som PT erbjuder jag därför mer än gärna program som tar hänsyn till helheten.
no_person_woman.jpg.jpeg

Sanna Nilsson

PT och instruktör

070-543 42 11
För mig är det viktigt att träning finns för alla som vill träna, och alla som vill öka sitt välmående på ett eller annat sätt.
Oavsett om man står på tröskeln till att komma igång med träning för första gången någonsin, någon kanske vill starta om efter uppehåll eller
vässa till den redan starka formen inför kommande speciell utmaning eller ett lopp, så vill jag gärna vara med som en liten drivande och
peppande pusselbit i processen. Att helt enkelt få bidra till någons utveckling, i både stort som smått.
np_person_man.jpg.jpeg

Christoffer Axelsson

PT

christoffer@weknivsta.se 070-348 50 75
Jag vill hjälpa individer att nå mål och resultat utifrån sina förutsättningar och behov. Jag vill sprida hälsa och välmående i min roll som PT. Min ambition är att träning ska vara rolig men samtidigt utmanande och jag tycker att variation såväl som enkla tunga basövningar är nyckeln i träningen.
I min roll som PT gillar jag att variera såväl övningar som redskap, allt utifrån vad du som individ vill uppnå med din träning men det som är den röda tråden är basövningar.
Mitt motto är ”Pannben och fokus.
no_person_woman.jpg.jpeg

Sara Magnusson

PT och instruktör

sara@weknivsta.se 070-283 87 12
Som PT och instruktör brinner jag för att få ge vidare till andra det träningen har givit mig - glädje, självförtroende, ett viktigt sammanhang, hälsa, energi och ett ökat välmående.
Jag har min egen idrottsbakgrund inom gymnastiken (voltige- gymnastik på häst i galopp), där jag tävlat på landslagsnivå fram till 20-årsåldern. Jag är en passionerad längdskidåkare och löpare. Vasaloppet är mitt absoluta favoritlopp, jag älskar uthållighetsutmaningen. Jag är också utbildad löpcoach, och jobbar gärna utomhus när det passar kunden. Jag har gått igenom en längre period av svår smärta i ryggen, följt av tre större höftoperationer med tung rehab. En värdefull erfarenhet i mitt jobb idag.

Rehabträning

Om du råkar ut för en skada som gör att din träning behöver anpassas har vi både personliga tränare, kiropraktor, massageterapeuter och annan kunnig personal som tillsammans med dig ser över din situation och därefter ger råd kring hur du kan träna för optimal rehabilitering och återgång.

Styrketräning

Styrketräning är ett brett begrepp av träning som du kan genomföra både enskilt och i grupp. Vi hjälper dig gärna att lägga upp individanpassad träning för just dig. I vårt välutrustade gym har du tillgång till såväl maskiner som fria vikter, kettlebells och skivstänger. Föredrar du styrketräning i grupp har vi gruppträningspass som är uppbyggda för att stärka dig såväl fysiskt som mentalt.