Har du en fråga eller vill du komma i kontakt med oss?

Fyll i namn, e-post och telefonnummer nedan så kontaktar vi dig.

Tack för ditt mail!

Vi har mottagit det och svarar så snart vi kan.

Inloggning för att boka pass

Första gången du bokar ett pass via vår hemsida kommer du att efterfrågas e-postadress och lösenord. E-postadressen är den som du registrerade hos WE när du ansökte om medlemskap, lösenordet är dina sex första siffror i ditt personnummer.

Efter din första inloggning kan du ändra e-postadress och lösenord genom att följa instruktionerna som inloggad.

WE Träning och Hälsa

I WE Träning och Hälsa kan du se över ditt medlemskap och boka in dig på pass hos WEs anläggningar i både Sigtuna och Knivsta. WE Träning och Hälsa hittar du i App Store och Google Play.

Länk till App Store

Länk till Google Play

Regler vid bokning

– Om du inte hämtat ut din biljett tio minuter innan passet börjar släpps din plats till de som står på väntelistan.

– Om ett pass är fullbokat kan du ändå boka dig online och du hamnar då på väntelista. Om det blir en plats ledig skickas ett mail och/eller sms till dig om att du har fått en plats på passet. Du kan självklart även dyka upp på WE och chansa att du får en plats om det är mindre än en timme till passets start och du inte fått plats via bokningen.

– Bokning till ett pass kan ske sju dygn framåt från passets sluttid. Exempelvis kan du delta på “Zumba 55 min” tisdag kl 18.50 och, vid passets sluttid kl 19.45, boka en plats till nästkommande tisdags Zumbapass.

– Du kan boka max sex pass/vecka.

– Om du missar att avboka tre pass under en 30-dagars period kommer du inte att kunna förboka dig till pass under en period om 14 dagar. Om detta sker får du ett meddelande via mail.

– Du kan avboka din plats på ett pass senast en timme innan passets start via vår app, wesigtuna.se och/eller i receptionen på WE.